Re: Zmiana lokalizacji "Moje dokumenty" w Win7

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 17:30:34 MET DST

OMSON <omson@autograf.pl> napisał(a):
> No chyba jednak nie tak samo. Na pulpicie jest folder z nazwą użytkownika,
> a w nim biblioteki - nie ma tam w menu kontekstowym właściwości (np
> możliwości zmiany lokalizacji).
> Mam nadzieję, że teraz dostatecznie wyłuszczyłem, że nie chodzi mi o
> "babranie się" z każda biblioteką osobno - tylko o globalną zmianę
> położenia folderu użytkownika z cała zawartością...
> Pzdr, OMSON

To po co piszesz "Moje dokumenty" w tytule wprowadzając wszystkich w błąd?
Z tego co piszesz wynika, że masz na pulpicie włączone pokazywanie folderu
domowego. Widoczność tego folderu można przestawić klikając prawym
przyciskiem na pulpicie i wybierając Personalizuj. Folderu tego nie ma
fizycznie na pulpicie, jest to tak naprawdę katalog użytkownika umieszczony
w C:\Users i nie ma to nic wspólnego z katalogiem "Moje dokumenty" ani z
bibliotekami.
Zmiana lokalizacji folderu domowego jest dosyć skomplikowaną czynnością bo
odwołania do niego są w wielu miejscach systemu. Musiałbyś się zalogować na
innego użytkownika, przenieść folder i potem podmieniać w rejestrze
wszystkie ścieżki na niego wskazujące. Najprościej przenieść folder a w jego
miejsce zrobić dowiązanie symboliczne do nowej lokalizacji. W każdym razie
nie ma to nic wspólnego z przenoszeniem Moich dokumentów.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/