Windows XPP - dramatyczna wydajnosc HDD

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2010 - 10:08:10 MET DST

Witam!

Mam w firmie problem z juz kilkoma komputerami - chodzi o wydajnosc
HDD w systemie XPP. Problem polega na tym, ze w testach poza XP
wszystko jest OK, samo ladowanie systemu tez idzie piorunem, ale po
zaladwaniu systemu transfer HDD spada do poziomu 1,5 MB/s. Rece mi juz
opadaja, a problem mam wrazenie pojawil sie po ktorejs aktualizacji
XPP. Wiem, ze RAM-u jest malo, ale tego na razie nie przeskocze.

Prosze o pomoc :)

Co zrobilem:

- testy sprzetu : OK
- wirusy : OK
- reinstalacja kontrolera : bez zmian
- defrag : bez zmian
- ustawienie pliku wyniany na auto : bez zmian

Sprzet:

Sprzet jest rozny (stacjonarne) ale dla przykladu

Dell Optiplex 320
CPU: Pentium D 3 Ghz
RAM: 512 MB DDR2
HDD: WDC 80 GB, SATA

Oprogramowanie:

Office 2007, NOD32, UltraVNC, ogolnie jeden standard

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie