Zmiana lokalizacji "Moje dokumenty" w Win7

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Wed 11 Aug 2010 - 11:33:22 MET DST

W jaki sposób zmienić lokalizację bibliotek użytkownika (cały pakiet
dotyczący moje dokumenty, moja muzyka...obrazy itd) w Windows 7 w taki
sposób aby system "uważał" to za własną lokalizację (nie wymuszoną przez
użytkownika)? Zabieg taki ma na celu przetrzymywanie dokumentów poza
partycją z systemem (kwestia bezpieczeństwa). O ile w takim Windows XP
wystarczyło z "prawokliku" przekierować lokalizację dokumentów, tak pod
Windows 7 zabawa ma się cokolwiek w bardziej złożony sposób...

Czy istnieje jakaś prosta droga do zmiany tych ustawień? Jaka to droga?

Pzdr, OMSON