Re: był sobie dysk

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Sun 08 Aug 2010 - 22:27:31 MET DST

m4rkiz log(in):
[...]
> powtorze: jezeli chodzi o dyski z ostatnich 15 lat to nie jest znany ZADEN
> przypadek odzyskania nawet jednokrotnie nadpisanych danych
> kropka

ble, ble...:-)
Gdyby tak było jak twierdzisz to musiałbym powiedzieć tym i owym: Sorry, ale
odzyskanie nadpisanych danych niemożliwe.
A tak do końca na razie nie jest (poza wyjątkiem, który podałem).
:
BTW łatwo to mogę sprawdzić-udowodnić. Tyle że musiałbym mieć dysk Marka :-)

--
Milcz, albo powiedz coś takiego, co jest lepszym od milczenia.