Re: niemozność uruchomienia instalatora WPD

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Fri 06 Aug 2010 - 14:11:44 MET DST

> Cześć
> W trakcie instalacji naprawczej XPSP3 pojawił się taki jak w temacie
> komunikat. przyklepałem OK i instalacja ruszyła dalej, ale sprawa mnie
> niepokoi. O co tu chodzi z tym WPD i jakie może nieśc konsekwencje?

W Xp nie nyło problemu. Natomiast teraz, w Windows7 jest problem z mass
storage device. Wykrzyknik przy urządzeniu, a w tym urządzeniu 4
sztuki: sterownik woluminu systemu plików WPD. System nie może załadować
sterowników. Nigdzie na stronach ATI, Realteka ani Alheny nie widzę
sterowników, które przypominałyby ten.
Nie wiem co robić.

--
animka