Re: Antywirus tylko dla nośników przenośnych

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 01 Aug 2010 - 17:48:56 MET DST

*Konrad Kosmowski* pisze:

> Który bezpłatny antywirus da się zainstalować w ten sposób, że nie działa jako
> skaner rezydentny tylko oferuje jedynie opcję przeskanowania na żądanie (np.
> nośnika przenośnego - pendrive). Mam dosyć słabego laptopa, nie chce mi się go
> wymieniać i generalnie wpadłem na pomysł odinstalowania antywirusa (Avast -
> spowalnia nieco) co nieco przyspieszy (przynajmniej rozruch).

> Generalnie wiem, że bezpłatnych jest raptem kilka i mógłbym sprawdzić to
> samodzielnie ale mi się nie chce - może ktoś z Państwa już to przerabiał?

ClamWin -> http://www.clamwin.com/
Jeden z nielicznych (jedyny mi znany) program AV, który "by design" nie
oferuje ochrony rezydentnej. Nie wiem ja ze skutecznością i tzw.
"lekkością" ale z tego co można o tym programie w necie poczytać jakiś tam
znowu najgorszy nie jest.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]