jak i czym dysk twardy zabezpieczyc

Autor: Jan <kwlsk5_at_gmail.com>
Data: Sun 01 Aug 2010 - 10:01:16 MET DST

Witam serdecznie.
Jako, że za miesiąc planuję zmianę miejsca zamieszkania obawiam się o
moje dyski twarde, żeby nie zaginęły > zostały ukradzione.
Potrzebuję program, który zabezpieczy moje dane > uczyni je
niemożliwymi do odczytania, także w innym kompie niż mój.
Czy są już dostępne narzędzia tego typu?
Rzecz jasna raczej jakieś freeware bym prosił, bo na izraelskie
wynalazki po tysiące dolarów mnie nie stać...
Aktualny mój system: WIN XP SP3, dyski SATA II oraz IDE
dziękuję serdecznie...