Rejestr w Win7 64b

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 11:40:11 MET DST

Witam

Chcialem zainstalowac Skype, lecz pod koniec instalacji wywalil komunikat:
"Nie mozna otworzyc klucza: HKEY_CURRENT_USER32\Software\Classes\skype" i
zonk, instalacja przerwana.
Po uruchomieniu regedita i probie wejscia w galaz
HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes rzeczywiscie mam komunikat:
"Nie mozna otworzyc Classes. Blad uniemozliwia otwarcie klucza. Szczegoly:
Odmowa dostepu"
Gdy probuje nadac sobie uprawnienia to jest kolejny blad:
"Nie mozna zapisac zmiany uprawnienia w Classes. Odmowa dostepu"

No i pytanie: czy to jest normalne czy mam uwalony rejestr?
I co z tym mozna zrobic?

--
pozdrawiam
Norbert