cicho na łączu.Re: nbook HP ProBook 6540b Win7 Pro

Autor: RyAn <rysiek_at_konto.pl>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 10:09:44 MET DST

W dniu 2010-07-26 22:41, Animka pisze:

> Jak?

Po wysłuchaniu wujka Dobra Rada w HP ,które nic nie dawały postanowiłem
zrobić prostą rzecz. Zmieniłem temu programowi nazwę :-) No i zrobiło
się cicho na łączu.
Przeładowałem kilka razy W7 oczekując jakichś protestów ale nic się nie
pojawiało.

Potem wyrzezałem cały nabój softu od HP.
Potem zainstalowałem przydatne dla mnie kawałki i wszystko jest tak jak
chciałem.

I to by było na tyle :-)

--
pozdrawiam