Re: Ping jest, strony nie(VISTA)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 17:54:31 MET DST

Dnia Mon, 26 Jul 2010 15:12:47 +0000 (UTC), gawel napisał(a):

> Witaj Michal Kawecki, 25 lip 2010 w news:yt0jfdkl0qqt$.dlg@kwinto.prv

> Było włączone od początku.

> Pewnie jest to podobne do HP, ale to laptop Gateway

Skądś kojarzyłem, że HP :-).

> W sumie logiczne i to wyjaśnia mi prawie wszystko. Rozumiem też, że ten
> mechanizm blokuje też dostęp innym programom uniemożliwiając np. zapis
> na tej partycji. Nie chciałbym, żeby dziewczyna jeszcze przypadkiem coś
> tam pozamieniała, albo wpuściła tam jakiegoś szkodnika.

Nie sądzę, żeby to zablokowało dostęp innym programom niż Eksplorator.
Najprościej jest sprawdzić to kopiując jakiś plik z wiersza poleceń.

> Tylko szkoda, że nie można tego w równie prosty sposób odwrócić. Ale
> ok - wiem już, że raczej recovery zadziała, a jak będę miał okazję to
> się tym pobawię i zobaczę, czy da się to przywrócić jednak do stanu
> pierwotnego.

Prościej i bezpieczniej będzie po prostu zabrać tej partycji literkę. I
wyłączyć wszelkie autostarty (no może poza CD).

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/