Re: Ping jest, strony nie(VISTA)

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 26 Jul 2010 - 10:20:32 MET DST

"gawel" <gawell.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
news:i2cglg$fop$1@inews.gazeta.pl...

> Ok. Dzięki. Używałem tego kiedyś u siebie - może w sumie coś wyszpera...

> Próbowałem IE oraz Opery. Nie używałem nigdy proxy, ale rozumiem, że to po
> prostu wpisuje się gdzieś odpowiednie porty przez które przegląda się www.
> ustawieniach internetowych IE, czy ustawieniach Opery nie widziałem
> nigdzie,
> żeby proxy było włączone. Chyba nigdzie indziej się tego nie ustawia,
> prawda?

Poza opcjami przegladarki nigdzie nie powinno tego byc. Zasugerowalem, bo
czesto rozne smieciowe programy rozdawane przez dostawcow internetu mieszaja
w ustawieniach.

Probowales usunac karty sieciowe z managera uzadzen? Po restarcie system
powinien utworzyc od nowa polaczenia, czesto to rozwiazuje podobne problemy.

Pozdrawiam
Kamil