Re: Ping jest, strony nie(VISTA)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 25 Jul 2010 - 23:08:26 MET DST

Dnia Sun, 25 Jul 2010 20:05:44 +0000 (UTC), gawel napisał(a):

> Ok. Wielkie dzięki.
> Ale ciekawi mnie bardzo, _co_ zostało zmienione, że tak się stało? Bo to chyba
> nic w rejestrze skoro przywrócenie go do wcześniejszego stanu nie pomogło. A z
> kolei skopiowanie autorun.inf z powrotem na d: nic nie daje. Bo w każdym z
> tych katalogów jest taki zestaw: autorun.inf+info.exe. Gdy kopiuję info.exe,
> wyświetla komunikat, że taki plik istnieje na d: - choć go nie widać!

Nie widać, bo trzeba włączyć pokazywanie plików ukrytych i systemowych.
A w ogóle to do takiej zabawy nie używaj Eksploratora, tylko jakichś
normalnych menedżerów plików bez ograniczeń funkcjonalnych, na przykład
Total Commandera. Albo chociaż pracuj z wiersza poleceń.

Na partycji recovery znajduje się kilka plików HP, które są odczytywane
i uruchamiane przez Eksplorator Windows blokując dostęp do jej
zawartości. Są to: warning.bmp, folder.htt, protect.ed, desktop.ini,
autorun.inf i info.exe. Combofix prawdopodobnie uznał któreś z nich za
zagrożenie (i bardzo słusznie, no bo niczym się one nie różnią od
wirusa) i je usunął.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/