Re: Ping jest, strony nie(VISTA)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 25 Jul 2010 - 19:45:33 MET DST

Dnia Sun, 25 Jul 2010 16:44:46 +0000 (UTC), gawel napisał(a):

> protect.ed
> No właśnie...
> Wcześniej dostęp z poziomu exploratora do partycji Recovery był ograniczony -
> tj. widoczny był zdaje się tyko jeden plik info.exe, po uruchomieniu którego
> wyskakiwało okienko graficzne z informacją w stylu, że to partycja recovery.
> Teraz na tej partycji widać drzewo katalogów, do których jest normalny dostęp.
> Przywróciłem kopię ustawień systemowych stworzoną przez Combofix - i nic się
> nie zmieniło, przywróciłem system przez system restore sprzed interwencji
> [...]

Żaden.

Jak nie chcesz widzieć zawartości tej partycji to zabierz jej literkę w
diskmgmt.msc. A, i wyłącz funkcję autouruchamiania z dysków stałych,
sieciowych, wymiennych i nieznanych, bo to prosta droga do podłapania
jakiegoś świństwa.

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\
Explorer]

;Disables Autoplay on removable drives, fixed drives, network drives,
;RAM disks and unknown drives
"NoDriveTypeAutoRun"=dword:0x000000DD

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]