Re: Komunikacja z dinozaurem

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 22 Jul 2010 - 13:55:46 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:i28trn$nk8$1@inews.gazeta.pl...

> Litości... Vista czy Windows 7 na starym laptopie jeszcze bez USB?
> Napisz lepiej, jak to wyglądało pod NT 3.x i 4.x :-)

Ja używałem programu Total Commander (musi być uruchomiony na obu
maszynach, na jednej jako serwer, na drugiej jako gość... czy jakos
tak). Opis kabla pasuje do podanego w pomocy do programu.
Oczywiście, LPT, nie zawsze łapie, zdarza się, ze chyba zegar różnie
cyka i kompy sie nie chcą zobaczyć.
Nowy TC ma też komunikację via USB... ale to nie w tym przypadku.

--
((*))
((+))