Re: Komunikacja z dinozaurem

Autor: michalek <m.michales_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Jul 2010 - 13:07:59 MET DST

"Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> wrote in message
news:i28udt$pi2$1@inews.gazeta.pl...
> Tam jest W95. Dysk twardy ma 800MB. Program zajmuje ok 40 MB.

Ja kiedyś używałem dyskietek/dysków "Iomega-Zip"
Miało to 100MB (a w poxniejszej wersji nawet 200) pojemności.
Podłaczalo się poprzez złącze LPT (była też wersja do stacjonarnych
komputerów podłączan przez IDE).

Jeden egzemplarz służył do robienia podręcznych kopii danych
i przerzucania danych międzu komputerami, ktore nie były
zsieciowane.
Chodziło całkiem sprawnie pod Win95, 98 i pod NT i 2000.
Nie używałem już pod XP więc nie powiem.
Oczywiście mogło tez dzialac pod czystym DOS'em.

Prawdopodobnie można kupic jakieś używane na A...gro.