Re: Witam i pytam. Jak ustawić windowsa Xp SP3

Autor: Jan <kwlsk5_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Jul 2010 - 11:58:23 MET DST

On 20 Lip, 07:11, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> Daj znać, czy wystarczył Ci ten opis:http://forum.pclab.pl/topic/141973-RM-Clock-20-obs%b3uga-i-konfiguracja/
> --
> M.   [Windows Desktop Experience MVP]
> /odpowiadając na priv zmień px na pl/https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

Panie Michale, bardzo dziekuje. Jestem pod wrazeniem.
Ale tak sobie mysle, w zeszlym roku na jakiejs grupie tez mi pomagano
i dano mi link do manuala po angielsku. Na grupach widze, że udziela
sie Pan i inni fachowcy. Szkoda, ze nie ma jakiegos portalu czy cos,
gdzie bylyby screeny i lopatologiczne wyjasnienia.
Podziwiam wiedzę.... Na politechnice tak uczą? :)