Re: Komunikacja z dinozaurem

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 22 Jul 2010 - 10:02:17 MET DST

"Piotrek" napisał:

> Mamy w firmie laptopa starą toshibę. Chciałbym na nim doinstalować
> pewien program. Problem jest taki że jedyną komunikacją ze swiatem
> zapewnia mu stacja dyskietek. Ten komp nie ma USB, napędu CD ani
> sieciówki. Jest RS232 i port drukarki. Jak wgrać mu coś w takim układzie?

Spakować i podzielić na dyskietki. Skoro nie ma USB, to jest to sprzęt co
najwyżej klasy Pentium, więc ów program pewnie wiele nie zajmuje i na kilku
dyskietkach się zmieści.

> Na mysl przychodzi mi zrobienie kabelka i po RS-ie coś wysłać - jest do
> tego jakieś soft?

A jaki system na nim siedzi? Biorąc pod uwagę klasę sprzętu i nazwę grupy -
NT 4.0?
Nie pamiętam już, czy w nim był zaimplementowany Direct Cable Connection, w
ostateczności (o ile cały dysk nie jest NTFS) można skorzystać z dyskietki
startowej i Norton Commandera.

JoteR

PS. Ja kiedyś na podobnie wiekowym IBM-ie przerzucałem pliki przy pomocy
podczerwieni, ale to pod Win 95 było.