porządki z grupami dyskusyjnymi w Poczcie 6.0

Autor: Milczący <silentmen_at_op.pl>
Data: Tue 20 Jul 2010 - 11:16:28 MET DST

Witam,
Mam Windowsa Vista HB i korzystam z Poczty Systemu Windows w wersji 6.0
czytam też przez niego grupy dyskusyjne.

Ale ostatnio jak wszedłem do katalogu :
c:\users\dom\appdata\local\microsoft\mail
to zobaczyłem, że mam kilka katalogów z grupami - bez sensu.
a obecny to w środku ma podkatalogi z grupami których juz nie subskrybuję.
czy jest jakies narzędzie porządkujące pliki programu Poczta ?