Re: współdzielenie sieci

Autor: Netx <nospam_at_gazeta.pl>
Data: Sun 18 Jul 2010 - 19:54:49 MET DST

W dniu 2010-07-17 23:16, Szymon von Ulezalka pisze:
> stacjonarny komp ma 2 karty sieciowe: realtek (standardowy, na plycie
> glownej- przez nia jest on polaczony z routerem) oraz intel (osobna, w
> pci wsadzona karta). jest tez kabelek sieciowy (skrosowany) ktorym
> chcialbym polaczyc laptopa ze stacjonarnym
> zadanie- chcialbym udostepnic siec laptopowi

Będąc zalogowany jako administrator, w menu startowym W7
wybierz "pomoc i obsługa techniczna". W pole wyszukiwania
wpisz "ics" i uruchom wyszukiwanie pomocy (np. naciskajÄ…c
"Enter"). W wynikach wyszukiwania wybierz temat "3.
Konfigurowanie połączenia internetowego udostępnianego przy
użyciu usługi Udostępnianie połączenia internetowego (ICS)".
Jest tam wszystko opisane. Pamiętaj aby udostępnić połączenie
karty która ma Internet, a nie odwrotnie.

Jak już to zadziała (będzie Internet w laptopie), to
opcjonalnie możesz wpisać własne IP/maskę sieci/DNS na
drugiej karcie (która nie miała Internetu) i to samo na
urzÄ…dzeniach/komputerach korzystajÄ…cych z ICS (laptopie), bo
o ile pamiętam to W7 za każdym razem przyznaje inne IP (nie
przypisuje na stałem IP do MAC), co nie zawsze jest pożądane.
Adresy IP z puli "prywatnej" - np. 192.168.1.1/255.255.255.0

Pozdrawiam,
Marek