Re: windows xp he - i czarny ekran przy starcie - pomocy

Autor: Arecki <wroclawrules_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 18 Jul 2010 - 11:52:36 MET DST

Radku, dziękuję za odpowiedź.

wcześniej nic nie wskazywało na jakąś awarię lub inne działanie systemu.

zalazłem taki wątek:
http://www.searchengines.pl/Konsola-Odzyskiwania-w-2000-XP-2003-t14270.html
na samym dole jest post pod tytułem: "Przywracanie uszkodzonego rejestru"
w dwóch etapach podpowiadają jak to naprawić.
czy to ma ręce i nogi ?
tylko jeszcze nie wiem jak zrobić sobie dostęp do konsoli,
bo do laptopa HP nie dostałem cd-eków bo kopia systemu - jak to w HP-ekach jest
na dysku twardym