Re: Witam i pytam. Jak ustawić windowsa Xp SP3

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 16 Jul 2010 - 10:54:44 MET DST

> Są na to patche.

Ale ja to wiem... ;)

> Poza tym można wyłączyć drugi rdzeń tylko dla tej
> jednej aplikacji - poszukaj narzędzia Microsoft Imagecfg.

Em... nie jestem pewien, czy w wypadku przecietnej
pascalowo/dosowej aplikacji drugi rdzen ma jakiekolwiek
znaczenie?

A co do rozwiazan: dopuki autor nie przyzna sie o jaka
aplikacje chodzi, doputy mozemy sobie jedynie gdybac.

Ze juz nie wspomne o tym, ze milczaco zalozylismy, ze
na jego sprzecie da sie wplywac na rzeczony mnoznik... ;)

pozdrawiam,
Vituniu.