Re: prezenty

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Tue 13 Jul 2010 - 14:31:10 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Radosław
Sokół raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> 1) Włącz MIME, bo wysyłasz śmieci.
> http://www.grush.one.pl/mime/

> 2) Złapałeś pewnie jakiegoś wirusa. Jako słabo zorientowany
> najlepiej ściągnij kogoś, kto Ci system przeglądnie, wy-
> czyści i zabezpieczy. Nie polegaj na jakichś gotowych pro-
> gramach antywirusowych (choć nie zaszkodzi ich użyć, choć-
> by dla testu), bo możesz mieć jakiegoś babola niestandar-
> dowego. I przede wszystkim -- do czasu wyczyszczenia sys-
> temu odłącz połączenie internetowe, bo możesz rozsyłać
> spam.

Nie wiem czy to Ciebie pytałem kiedyś, ale jakim argumentem
kierujesz się przy dzieleniu tekstu na wiersze + dzielenie wyrazów?
Osobiście mnie się to niewygodnie czyta...

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/