Re: XP - minimalizacja pelnego ekranu DOS - jak wylaczyc?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 12 Jul 2010 - 10:49:53 MET DST

> Oczywiście, ale obawiam się, że rozwiązania problemu nie ma.

Ano... Googlam, googlam i nic mi z tego nie wychodzi...

> System musi jakoś dawać aplikacjom możliwość powiadamiania
> o ważnych wydarzeniach. W trybie graficznym nie ma problemu,
> bo są okna i można wyświetlać kilka rzeczy równolegle. W try-
> bie tekstowym takiej możliwości nie ma, zatem trzeba wracać
> do trybu tekstowego.

No zgadza sie. Tylko ze, pod Win 2000 problemu nie ma.
Komunikaty sobie spokojnie czekaja, az znajde dla nich czas
i alt-tabem sobie z udawanego DOSa wyskocze.

I tylko o to mi chodzi.

> Obecnie należy po prostu eliminować aplikacje tekstowe.

Ty to wiesz, ja to wiem... No to teraz jeszcze "tylko" przekonac
~nascie wiekowych pracownikow biurowych, ze uczenie sie
kompletnie nowego programu/interfejsu jest dobre no i zarzad,
ze to "wydatek, ktory sie oplaca"... ;P

pozdrawiam,
Vituniu.