Re: prezenty

Autor: wt <safinwt_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Jul 2010 - 10:09:43 MET DST

> Podkręć jasność wypowiedzi - co masz na myśli pisząc "dostaję"?

Dziękuję za zainteresowanie się. Na pulpicie "nagle" ukazały się trzy
przeglądarki, nie zawsze dają się usunąć. Co jakiś czas ukazuje się
przeglądarka, czasami zwykły IE z chińskimi napisami albo kwadracikami. Na
"czystym" dysku co jakiś czas spyware dr wykrywa po kilkadziesiąt wirusów.
Przed kasowaniem spyware, kasowaniem uaktualnień pobieranych przez spyware
trzeba było działać ręcznie. Próbowałem poprawiać trefne programy, bo ich
wykasowanie powoduje szybkie odnowienie, a uaktualnienie dograłem z
zabezpieczonego pliku. Jakoś tak lepiej nie udało mi się tego opisać.
Pozdrawiam