Re: Klawiatura - jak odłączyć klawisze

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Sat 10 Jul 2010 - 23:30:45 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Araneus
Diadematus raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Użytkownik "PureNick" <ibozaur@CTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości

> Nie podzielasz - nie ma sprawy :)
> Po prostu taki był układ, że po prawej miałem strasznie mało na myszę (różne
> takie rzeczy), a po lewej znacznie więcej, po początkowych problemach (były!)
> idzie mi to niemal idealnie.

Doskonale Cię rozumiem, ja też nie należę do ultra-jednorękich,
kiedyś "tak dla odmiany" machałem myszką lewą ręką, ale po dwóch dniach
dziwnych spojrzeń szefa stwierdziłem, że nie mogę być aż takim
"sobiepanem". Z kolei moja żonka jest leworęczna, a od zarania swojej
styczności z komputerami myszkę obsługuje tylko prawicą...
Ale podobno leworęczni są "bardziej dwuręczni".

Pozdruffka z prawej i lewej ;)

--
~~PP~~SF~~
http://ibozaur.prv.pl/