Re: Sortowanie w menu start

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Sat 10 Jul 2010 - 17:08:57 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:4c387513$0$17090$65785112@news.neostrada.pl...

> To źle pamiętasz, pytający chce z automatu, a nie klikać.
> "nawet lepiej że po każdym przelogowaniu niż od razu bo gdy instaluję
> coś to chce mieć najpierw to na końcu a potem wszystko posortowane"

No najpierw, na co odpowiedziałeś, to chciał mieć zawsze posortowane, a
wtedy wystarczy raz kliknąć i jest spokój. Nowe programy trafiają na
odpowiednie alfabetycznie miejscem już potem same. Z tego co pamiętam.

A w cytacie powyżej petent zmienił zdanie.

Pytanie: Czy teraz po zalogowaniu z tym skryptem, to jak un zainstaluje nowy
program, to on trafi na koniec listy?