Re: Klawiatura - jak odłączyć klawisze

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Fri 09 Jul 2010 - 12:25:28 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie ab
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Jest WinXP. Do komputera mam używaną klawiaturę zawierającą
> dodatkowe klawisze typu: Email, Głośność itd. Chciałbym część
> tych klawiszy wyłączyć, bo ich nie używam, a czasami
> niepotrzebnie w nie wchodzę i wtedy muszę zamykać przypadkowo
> otwarty program skojarzony z takim klawiszem. Jak wyłączyć te
> klawisze lub przeprogramować je na inną akcję?

Ja używam programu KeyTweak:
http://www.sciagnij.pl/programy/p/Windows-Narzedzia-Konfiguracja_sprzetu-KeyTweak/9170
Zaznaczasz klawisz, robisz Remap albo Disable, czy co tam chcesz.
Polecam.

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/