Re: wyróżnianie pliku

Autor: Karol_tom <Karol_tom_at_wp.pl>
Data: Thu 08 Jul 2010 - 19:58:27 MET DST

> Obawiam się, że nie. Takie coś ma Nautilus w Linuksie i Fin-
> der w Mac OS X, ale w Eksploratorze w Windows nie zaimplemen-
> towano funkcjonalności oflagowywania plików (mimo, że system
> plików takie coś jak najbardziej obsługuje i można sobie do-
> wolne metadane dopisać do pliku). To musiałby być nie tyle
> "skrypt", co pełnoprawna aplikacja-rozszerzenie powłoki.
> I nie podam jakiegoś przykładu, bo nigdy się z takim czymś
> nie spotkałem (inna sprawa, że nigdy nie było mi to potrzeb-
> ne).
>
> Swoją drogą, jeżeli chcesz po prostu *wyszukać* plik o poda-
> [...]

szkoda...
generalnie jest to prosta praca manualna i gdyby nie to, że dane wydobywa
się przy pomocy
aplikacji, która łączy się z bazą danych (nie bardzo jest możliwość
przekazania do niej własnych poleceń przy pomocy skryptów)...całą tą pracę
pewnie wykonywałby komputer
po napisaniu odpowiednich poleceń...

wracając do tematu: instalacja free commandera jednak przyniosła mi wielką
ulgę, bo nie muszę za każdym razem szukać
drugiego okienka do którego mam kopiować dane...
Usprawniłem też zapisywanie w nowym miejscu plików...nie czekam już (folder
kilka GB) więcej na odświeżenie zawartości folderu
(przy cofaniu się o jeden poziom w górę),
tylko wklepuję w polu nazwa pliku ..\nazwa_folderu\
jeszcze nie sprawdziłem czy można to wykorzystać w aplikacji FreeCommander
przy tworzeniu nowego folderu...