Re: OE - ręce mi opadły...

Autor: Jacek 'Jacoj' Jakubowski <jacojj_at_poczta.fm>
Data: Sat 03 Jul 2010 - 20:14:40 MET DST

Jacek 'Jacoj' Jakubowski wrote:
[...]
> Nic nie robiłem (żadnych zmian w systemie) a adres powyżej (gazeta.pl) z
> mojego
> posta po kliknięciu nie działał (res://ieframe.dll/syntax.htm#). Ten sam
> adres
> z posta: Message-ID: <i08fcb$dh1$1@inews.gazeta.pl> (grupa pl.rec.dom)
> działał
> - otworzył się w Maxthonie, teraz adres z mojego posta też działa.
> I co Państwo na to?

Rekurencja by Microsoft działa:
1. linki z własnego nowego posta (tego powyżej) nie mogę otworzyć,
http://www.gazeta.pl/usenet/
http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

2. klikam na te same linki z mojego wcześniejszego posta - linki
   otwierają się.
3. Klikam jeszcze raz na linki z nowego posta (tego powyżej) - i już
   się otwierają

To niby co mam nie tak w konfiguracji? Ja nadal stawiam na któregoś
patcha do OE, ale chciałbym się mylić... :-(

Pozdrawiam

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: j a c o j j @ p o c z t a . f m ]
Co ma wspólnego blondynka z przekładem literackim?