Re: OE - ręce mi opadły...

Autor: Jacek 'Jacoj' Jakubowski <jacojj_at_poczta.fm>
Data: Sat 03 Jul 2010 - 19:50:55 MET DST

Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> A nie jest to odsyłacz mailto: albo news: ?

Nie, zwykłe linki http, np: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm
- ten u mnie działa
ten: http://www.gazeta.pl/usenet/
nie działał ale zaczął nagle działać... 8-o (po którymś z kolei restarcie
czytnika (OE) i przeglądarki (Maxthon).

Wyłączanie antywirusa (Avast!) - nie pomaga.
Zmiana domyślnej przeglądarki na IE - nie pomaga.
Zmiana na Firefoxa - nie pomaga.
Wszystkie najnowsze SP i Fixy mam ściągniete i zainstalowane
(robie to na bieżąco) - nie pomaga.

Nie zauważyłem, aby otwieranie linków http z innych programów
sprawialo jakiekolwiek problemy.

Pozdrawiam

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: j a c o j j @ p o c z t a . f m ]