Re: Problem se skanerem HP po LAN-ie

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 30 Jun 2010 - 11:56:19 MET DST

MarkPunk pisze:

> konto ograniczone czy admin ?
> a po USB idzie normalnie (zakładam że ten MFP ma możliwość podpięcia
> pod USB)?

Konto z uprawnieniami administracyjnymi. Generalnie napewno się da bez
USB - tak juz działało wczesniej (musiałem wgrać stary backup systemu i
teraz musze ustawić jak było). Niestety jak wspomniałem - wgrane
sterowniki, patch, jest komunikacja z drukarka po TCP/IP, TWAIN cały
czas oczekuje na skaner... Co może kolidować (zgaduje, że coś w systemie)?

Pzdr, OMSON

P.S. Może jakaś opcja XP-Antispy (w którym pkt. może występować problem
w jego ustawieniach) - na co zwrócić uwagę?