Re: Windows XP Professional Instalator systemu

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Jun 2010 - 10:25:03 MET DST

Dnia Tue, 29 Jun 2010 20:40:09 +0200, PioM napisał(a):

> Wcześniej zainstalowałem system w normalny sposób. Teraz nie mogę instalować z
> płyty.

Acha. Skoro jednak butujesz komp z płyty instalacyjnej, obecność
czegokolwiek (np. jakichś sterowników) w starym systemie nie ma
najmniejszego wpływu na proces instalacji. Jeśli instalacja utyka choć
instalujesz system z tej samej instalki co poprzednio szukaj różnic
hardwarowych pomiędzy uprzednią sytuacją a obecną. Albo uszkodzenia.

--
Jacek