Re: Backup

Autor: Paweł B. <botul1979_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Jun 2010 - 13:34:47 MET DST

W dniu 2010-06-25 09:12, Wangog pisze:
> Witam
>
> W jaki sposob byscie rozwiazali dylemat backupowania danych?
> Jest ok. 15 kompow (XP i 2000). Grupa robocza (domeny brak). Chce
> wydzielic osobny serwer na dane (pewnie cos na BSD).
> Czy lepiej bedzie napisac skrypt w cmd i zeby uruchamial sie przy
> wylogowaniu usera czy moze jakis inna aplikacja?

Z rozwiązań linuksowych mogę zaproponować:

BackupPc - nie obsługuje taśmy, potrafi pobierać dane ze stacji Windows,
backup robiony na hdd, wygodna obsługa przez www, dodatkowo na serwerze
można zrobić zrzut na taśmę.

Amanda - działa podobnie jak backuppc na zasadzie klient-serwer -
obsługuje taśmy, bardzo elastyczne rozwiązanie.

Poczytaj o tych dwóch rozwiązaniach - możesz zrobić sobie naprawdę
rozbudowany system kopii, sprawnie działający.

Pzdr.

--
Paweł B.
botul.pl