MS Outlook - jedna skrzynka kilku użytkowników

Autor: Japowaty <japowaty_at_gmail.com>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 12:10:42 MET DST

Witam
Szukam rozwiązania dla tego problemu: na jednym komputerze w sieci
trzeba tak skonfigurować MS Outlook, aby obsługiwał jedną skrzynkę
pocztową dla każdego zalogowanego użytkownika. System WinXP Pro SP3 MS
Outlook 2003 lub 2007 (jeszcze nie wiem, jaki będzie zainstalowany.
Tzn precyzyjnie: adres biuro@xxx.xx, a kont użytkowników na tym
komputerze co najmniej trzy, wszystkie z ograniczonymi prawami.
Komputer w sieci NW niestety bez zen-ów.
Jedno co mi przyszło do głowy, to ustawienie folderów w konfiguracji
poczty dla tych użytkowników na jeden wspólny folder, ale nie wiem,
czy to dobrze zadziała i czy kontakty też są przechowywane w pliku
outlook.pst? Google wyrzuca inne rozwiązania, niestety płatne, a na to
nie mogę sobie na razie pozwolić. Czy ktoś to przerabiał, i czy może
mi podpowiedzieć jakieś inne rozwiązanie lub potwierdzić sposób przeze
mnie wymyślony?
Pozdrawiam
Jacek Barski