Re: Windows Live Essentials dla XP

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 27 Jun 2010 - 22:45:55 MET DST

Skrypëk in news:4c27acc3$0$3623$c3e8da3@news.astraweb.com
> Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości grup
> A po co ma być głośno? Toć to tylko najnowsze wersje starych programów z
> nowym brandingiem i face-liftingiem

(WLM=windows live mail)

1.
jak jest _w_praktyce_ z mozliwoscia calkowitego przeniesienia z OE --> WLM:
  - maili/postow
  - kontaktow
  - konfiguracji kont pocztowych i grupowych

Ale tez: jak jest odwrotnie, z OE <-- WLM ?

troche poczytac mozna tutaj
http://www.tricks.com.pl/poczta-uslugi-windows-live-importowanie-wiadomosci-windows-7/
- jednak pytam o praktyke, może masz/ktos ma doswiadczenie w tej sprawie.

> Mnie tam się podoba, bo jest nowy i ładny, a OE jest już stary i brzydki.

a gdyby WLM byl stary i brzydki, jak OE, to co bys wybrał i dlaczego?
[powaznie pytam]