Re: [ot] co wpisac jako MTU ?

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Sun 27 Jun 2010 - 18:54:36 MET DST

1634Racine log(in):
> Michal Biek in news:i0717r$l4r$1@opal.icpnet.pl
> [...............]
> fakt, jest mozliwe, ze "automat" wystarczy.
> (a swoja drogą: takze nie macie opcjonalnie w rejestrach niczego z MTU
> wpisanego?? czy to u mnie tylko takie kwiatki.)

U mnie jest też taki "kawałek", ale Opera jest OK.
MTU nie jest pokazywane w Rejestrze. Może być widoczne tylko przez sterownik
sieciowy.

> OK, wycofam ten dodany wpis mtu=1500 z optimizera i zobacze komenda:
> netsh interface ip show interface
> co xp ma samoistnie w sprawie mtu.

Domyślne: ustawienie MTU (bez pokazywania w Rejestrze) oraz automatyczne
wykrywanie MTU w powiązaniu z MSS i RWIN itd.

> ... poza sytuacja, gdy to tylko opera jakas taka wrazliwa na "nie 1500".

Opera u mnie działa bez problemu. Raczej chyba coś z firewalem może nie tak?
Trudno coś powróżyć ;-) jak się takiego przypadku samemu nie dotyka :-)

Pomoc i obsługa techniczna = Piot

> ??

:-) Nie ?? ...ino ikona: Kółko białe, w środku niebieskie, z białym ?

> jakaś zaćma, kompletnie nie wiem o co chodzi :) Mozesz 100% scieżką
> podpowiedzieć?

:-)
W pasku zadań standardowo z lewj strony taki przycisk z flagą XP na
standardowym zielonym tle pn. Start (klik) ===> Piot (klik) ---> prawe okno:
Użyj Narzędzi, aby wyświetlić informacje o komputerze i przenalizować
problemy (klik ) ---> lewe okno: Diagnostyka sieci (klik) ---> prawe okno:
Skanuj system (klik)
:: no i voila!

> dzieki.

nmzc