Re: Windows Live Essentials dla XP

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 27 Jun 2010 - 17:09:48 MET DST

Grzegorz Niemirowski in news:i07eqa$11vh$1@opal.icpnet.pl
> Pod niektórymi względami jest lepszy a pod innymi gorszy. Przetestuj.

a mozesz pare slow wiecej?
wiadomo, moge potestowac, ale (tutaj: pytam wszystkich doswiadczonych w tej
sprawie) chce skorzystać z wlasciwej gatunkowi ludzkiemu predylekcji do
wymiany informacji konkretnej. Czyli: jest gorszy, ponieważ... Jest lepszy,
ponieważ...

(btw: swoja droga - chyba jakos bokiem przeszdl WLE... Az tak zly? Az tak
skomplikowany? Czekam na konkretne uwagi, podobne w konkrecie do narzekań i
zachwalań Th.)

> Wersja rozwojowa to beta edycji Wave 4, która nie jest dostępna na XP
> (tylko Vista i 7).

ze 4-ka nie jest dla xp, to ja wiem; mnie chodzilo w pytaniu raczej o to, co
to _w_ogole_ za program/pakiet, ma tyle podprogramow, w tym mailer/czytnik,
a jakos cicho o nim... Najbardziej mnie interesuje mailer/czytnik i o to w
zasadzie pytam pytajac o konkrety,czyli jak ma sie do OE. Ergo: czy sens ma
zamiana oe na to cudo z WLE. Jesli (raczej) ma - dlaczego. Jesli (raczej)
nie - dlaczego.