Re: C:\Documents and Settings\Twoja nazwa\Recent : skąd wziąć "towja nawzwa" ?

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Jun 2010 - 09:51:48 MET DST

> IIRC nie wolno z tego korzystać, trzeba użyć funkcji API do
> pobierania ścieżek wirtualnych przez generację automatyczną.
> Te ścieżki w rejestrze wpisano w becie Windows 95 i od razu
> zostały wykorzystane wbrew zaleceniom MS -- stąd niestety
> muszą być tam zapisywane do dzisiaj...

Ale utrzymują poprawna wartość i w każdej instalacji= zawartość tego klucza
jest zawsze informacją pewną i to nawet, jak zmienilem nazwe usera ? Np
nazwe konta z "marek" zmienilem na "kazek", a folder jest (chyba) nadal
c:\do...Settings\marek.
cz
Pytam, bo juz tak zrobilem i nie chce mi sie (dzisiaj) przerabiać ;)