Re: Backup

Autor: Kamikazee <niema_at_niema.pl.invalid>
Data: Sat 26 Jun 2010 - 00:31:11 MET DST

W dniu 2010-06-25 09:12, Wangog pisze:
> Witam
>
> W jaki sposob byscie rozwiazali dylemat backupowania danych?
> Jest ok. 15 kompow (XP i 2000). Grupa robocza (domeny brak). Chce
> wydzielic osobny serwer na dane (pewnie cos na BSD).
> Czy lepiej bedzie napisac skrypt w cmd i zeby uruchamial sie przy
> wylogowaniu usera czy moze jakis inna aplikacja?

U poprzedniego pracodawcy tylko na ok. 10 kompach zainstalowałem Cobian
backup, który zrzucał dane do serwera FTP (FreeNAS) postawionego na jakimś
złomie który udało mi się złożyć.
Fajne w Cobian Backup jest, że możesz logować się do klientów i zmienić
konfigurację koncówek.
Lepszy byle jaki backup niż jego całkowity brak.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?