Sterowniki do grafiki - automatyczne czy nie?

Autor: Konrad Szkudlarczyk <ROT13_xbaenqfmxhqynepmlx_ROT13_at_poczta.fm.INVALID>
Data: Fri 25 Jun 2010 - 16:12:28 MET DST

Witam

Jednym z najfajniejszych udogodnień Windowsa 7 było dla mnie automatyczne
ściąganie sterowników. Zwłaszcza karta graficzna - w dawnych czasach co
jakiś czas wchodziłem na stronę, szukałem - a teraz samo się ściąga z
Microsoftu. Byłem usatysfakcjonowany, ale zacząłem trochę sprawdzać mój
komputer (tzn robić porządki i update'y) i wszedłem na stronę Nvidii.
Najnowsze sterowniki są z 2010.06.15, a w historii update'ów mojego
Windowsa z 23.04.2010. Czemu Microsoft ma już dwa miesiące opóźnienia?

--
Pozdrawiam
Konrad Szkudlarczyk [konradszkudlarczyk(at)poczta(dot)fm]