In news:4c2080c9$0$17100$65785112@news.neostrada.pl,
*Radek Szwed* <radekszwed@pochta.fm> typed:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:4c1f6d03$0$2592$65785112@news.neostrada.pl...
>> Przeinstaluj system, lub podmień pliki rejestrowe z folderu Repair i
>> dokonaj instalacji sprzętu. Część pierwsza
>> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
>
> No niestety chyba pozostanie ponowna instalacja, po podmianie plików z
> folderu Repair nie ma "blue screena" tylko czarny ekran... i nic.
>
> Pozdrawiam
> Radek
Zmień w Bios AHCI na IDE (tak jak było podczas instalacji), oraz ustawienie
HPET, zmien z 64-bit na 32-bit.
-- Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience] https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski news://msnews.microsoft.com/microsoft.public.pl.windows Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicyReceived on Tue Jun 22 17:05:02 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 22 Jun 2010 - 17:42:01 MET DST