[xp] i skończyła się sieć

Autor: R <brak_at_pw.pl>
Data: Thu 17 Jun 2010 - 23:47:07 MET DST

Witam,

Odpaliłem dzisiaj domowy komputer z XP Pro SP3 i widzę - nie ma sieci.
Dla pewności sprawdziłem router i sam komputer z live linuksa - wszystko
jest ok.
Wróćmy do Windowsa.

Karta to jakiś onboard przy okazji NForce4. I teraz ciekawostki:
1. Karta linkuje do switcha
2. W oknie właściwości karty w zakładce szczegóły mam wszystko puste
(ip, maska itp)
3. W ipconfig /all nie mam absolutnie NIC

Nie mam teraz czasu na przeinstalowanie windowsa więc może ktoś z Was
mnie naprowadzi co mu się stało? (PS. Dałem przywracanie systemu do
punktu 2 dni temu kiedy pracowałem na tym komputerze w sieci - nic to
nie dało).

R.