Przekłamane kolory Win7

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 16 Jun 2010 - 14:00:25 MET DST

Wczoraj podłączyłem nowy monitor pod D-Sub w pececie (Benq G2420HDBL) i
nie mogłem ustawić normalnej kolorystyki (np ikona Firefox'a ma żółty
kolor). Nie wiem czy to chodzi i jakieś przekłamania Windows 7 (64-bit),
sterownika, kabla czy może monitor jest uwalony (być może nie wchodzą
ustawiane przeze mnie 32-bity głębi koloru...). Co o tym myślicie?

Pzdr, OMSON

P.S. Nie miałem jak wypróbować podłączenie poprzez DVI, gdyż w zestawie
nie było takiego kabla. Dzisiaj pojadę zanabyć. Może w miedzy czasie
ktoś wpadnie na jakiś pomysł?

P.P.S. Grafika ATI Radeon x1600Pro PCI-Ex16, sterowniki 640bit aktualne.
Dograłem też stery monitora z dołączonej płytki i zgłasza sie prawidłowo
po analogu.