Re: Windows a skrypt przy wyjściu z hibernacji [SOLVED]

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Wed 16 Jun 2010 - 11:15:38 MET DST

Grzegorz Niemirowski rzecze:

> Po naciśnięciu przycisku chyba Windows tak samo informuje aplikacje o
> wchodzeniu w hibernację?

Tak, dlatego zastosowałem program wykrywający to zdarzenie
i odpalający zewnętrzny skrypt. Wada- musi sobie wisieć w pamięci,
no i HGW, co tam za szpiegowski kod siedzi ;-)

Mogę zastosować własny skrypt wywołujący hibernację,
ot choćby coś w rodzaju:

Shutdown(64)
Sleep(2000)
MsgBox(0,"Hurra!","Obudziłem się z hibernacji!")

Taki skrypt nie wymaga od systemu informowania o hibernacji
(bo sam ją odpala) ani żadnych zewnętrznych czekających
na sygnał odpalaczy. Nie wiem tylko, jak zrobić, żeby Windows
po wciśnięciu powerbuttona odpalił rzeczony skrypt (exe)
zamiast robić cokolwiek innego. Bo skrót z pulpetu to ja
sobie mogę kliknąć i zadziała prawidłowo, system się
zahibernuje a po odhibernowaniu zrobi, co trzeba.

Teraz jaśniej? :-)

--
Dominik (& kąpany)