Re: hall.dll uszkodzony i XP nie staruje, ale to partycja po "pracy" PPM8

Autor: Old Green :) <aquarius_at_aqua.pl>
Data: Tue 15 Jun 2010 - 16:43:06 MET DST

W artykule <1flsp3or4mep.dlg@kwinto.prv> Michal Kawecki napisal(a):

> Ej, używanie poleceń bez wiedzy co one robią to jest proszenie się o
> kłopoty.

Mea culpa ;) Fakt. ;)
Bez sensu była ta próba - w tych okolicznościach.
Ale..... to był pierwszy instynktowny odruch , w rozpaczy ;)

> Na moje oko pierwotnie była sobie partycja P HPFS - NTFS 3309 0 1
> 8403 254 63 81851175, a program przesunął ją w lewo (3188) ale
> "zapomniał" rozszerzyć (8282), stąd obecnie jest to P HPFS - NTFS 3188
> 0 1 8282 254 63 81851175 [System_XP_PL].
> Używając polecenia P List
> files sprawdź, czy ta ostatnia wartość jest prawidłowa, i zapisz ją w
> tablicy partycji.
proszę, napisz łopatologicznie, na jaka wartość zmienić?
nie na 8282, jak dedukuję z trudnością?

> Jeśli nie, to spróbuj odbudowy struktur NTFS
> (polecenie "Repair MFT" dostępne pod pozycją Boot), aż pliki i foldery
> nie staną się dostępne.
na razie, ta rada i wczesniejsza, czeka.. na wyjasnienie sprawy obrazu.

> Jednak przed wprowadzaniem zmian na dysku zrób sobie binarny obraz w/w
> partycji na dysk USB (Image creation), żeby było do czego wracać.

Podłaczyłem dysk USB, i zaczałem wykonywanie zapis obrazu popsutej partycji.
po chwili dostałem komunikat: 'przerwano, z powodu braku miejsca na docelowym"
Plik zapisany to image.dd o rozmiarze 4 194 175 KB (3,99GB)
Na USB mam > 500GB wolnego miejsca
To problem Windows XP z wielkościa pojedyńczego pliku???
 ( może być nie wiecej jak 4 GB ????) czy dysku USB???

pewnie trzeba bedzie nagrac kilka płytek DVD.....jakies osiem chyba...

> [...]
> Jeśli była poprawnie w całości przesunięta to nie powinno być problemu z
> odzyskaniem dostępu do jej zawartości.

Z radościa sie czyta słowa pocieszenia, oby sie spełniły ;)

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
gg1100100111000000111010