windows7 64bit -- wooolna kobyła!

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Jun 2010 - 18:21:20 MET DST

3 miesiące temu w Tesco kupiłem laptopa Acer na którym była
preinstalowana Vista 32bit i dołączone 2 CD z upgrade do w7 (32 i
64bit). Więc apgrejdowałem do w7 64bit. Instalacja przebiegła
bezproblemowo, Windows Update też. Teraz jest Windows7 64 bitowy i
myślę sobie, że teraz będzie śmigało jak rakieta! Ale rozczar jak
pierun! Otwiera się 3 minuty, zamyka 6 minut, coś zrobię to się
namyśla cholera wie jak dłuuugo... Czy to musi tak być? Powyłączałem
niepotrzebne usługi to trochę przyspieszyło ale nadal widzę, że ten w7
to pomyłka jak diabli! Sprzęt szybki, najnowszy CPU, pamięci 3GB,
dysk 250GB SATA, FSB 635MHz - a tu... ten system to jakieś oszustwo!