Re: Zabezpieczenie oprogramowania serwera druku w sieci.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 11 Jun 2010 - 15:53:32 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
>A coś bliżej (zaznaczam, że nie jestem wielkim znawcą z zakresu sieci)?
>Porobić określone regułki na softowym firewall'u wewnątrz printserwera?

O ile mnie starcza pamięć nie myli, NT4 był wyposażony w filtr pakietów.
Nawet nie trzeba zewnętrznego softu wtedy. Po prostu wycinać wszystko
poza określonymi IP-kami (jak rozumiem, ktoś jednak musi być w stanie
się tam dostać ;->) i tyle.

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |