Zabezpieczenie oprogramowania serwera druku w sieci.

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 11 Jun 2010 - 15:06:49 MET DST

Jak Waszym zdaniem zabezpieczyć serwer druku w lokalnej sieci, tak aby
nie było możliwości dostępu do niego z zewnątrz (chodzi o jego
oprogramowanie)? ISP - Neostrada, router Wi-Fi TP-Link TD-W8910G,
printserver Canon Z60 a na nim Windows NT 4.0 niemiecki. Myślałem o
komunikacji poprzez NetBEUI (wyłączając TCP/IP na tym serwerze) ale
kolega, do którego należy to wszystko, mówi że soft do kalibracji
drukarki działa tylko po TCP/IP. Ja sie w sumie nie znam, w setupie
routera próbowałem blokować MAC tego Canona Z60 ale tam cokolwiek ubogo
jest, jeśli idzie o możliwości.

Jak by to można rozwiązać Waszym zdaniem?

Pzdr, OMSON

P.S. Komputery w LAN działają pod Windows XP Pro SP3.