Re: Windows a skrypt przy wyjściu z hibernacji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 21:20:19 MET DST

Dnia Thu, 10 Jun 2010 08:28:46 +0200, Dominik & Co napisał(a):

> Witam,
>
> Czy w Windows można gdzieś dopisać polecenia do wykonania
> po wyjściu z hibernacji?
>
> Potrzebne mi to, bo po odhibernowaniu Windows nie umie się dogadać
> z żadnym serwerem SMB, pyskuje o nazwę użytkownika i hasło,
> a jak podam to twierdzi, że już takie wypróbował i nie może się
> skontaktować z kontrolerem domeny (oczywiście kontroler żyje
> i ma się dobrze). Pomaga odświeżenie IP (komputer ma adres stały,
> tyle, że z DHCP) albo odczekanie ok godziny.
> Z serwerem Netware za to można od ręki gadać bez komplikacji :-)

> [...]

Wystarczy założyć zaplanowane zadanie uruchamiające się po wykryciu
stosownego zdarzenia kernel-power świadczącego o wyjściu z hibernacji.
Oczywiście, funkcja ta jest dostępna wyłącznie w aktualnych systemach
Windows, a nie w zabytkach.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/