Re: Zmniejszanie partycji w Windows 7

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 19:55:25 MET DST

W dniu 2010-06-10 19:44, Piotr M pisze:

> Widzisz, a tak było spokojnie u Ciebie, system idealnie dopracowany itd,
> ale jak widać zawsze można sobie coś znaleźć do zrobienia na kompie ;)

Za często jednak eksperymentuję. Chciałam się przekonać, czy mi
powiększy tę partycję czy nie. Teraz będę miała nauczkę. Jednak program
w Windows 7 jest do kitu.
Czasami tak mi zaczyna zasuwać dysk, że ze strachu zamykam to co w danej
chwili mam otwarte. To się dzieje od czasu, kiedy partycję sobie
zmniejszyłam.

> Ja to bym mógł nawet zrobić to samo co Ty aby pokombinować i zobaczyć z
> czym masz problem, ale nie tykam się tego ;P komp potrzebny codziennie
> do pracy i nie może być przestojów awaryjnych..

To nie kombinuj. Lepsza większa partycja niż nic.

--
animka